♡Unprivate Diary//
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Heart.
Sabtu, 5 April 2014 | 0Superstar (s)!

Ya Allah. Kenapa aku terlalu lemah untuk lalui semua ni.. Aku perlu kuat. Aku harus jadi kuat! Aku tak boleh lemah macam ni. Aku tak boleh. Aku tak harus menangis. Aku tak boleh buang air mata aku hanya sebab dia. Aku kene cuba. Aku harus cuba! Aku bertekad untuk lupakan kau. Aku dah janji dengan diri aku untuk tidak fikirkan pasal kau. Aku harus kotakan janji aku. Janji tetap janji. Tapi bagaimana? Aku terlalu lemah. Aku tidak bermaya. Hati aku sakit weh. Terlalu sakit.


Kenapa aku masih fikirkan kau sedangkan kau kat sana dah lupa pasal aku? Kenapa aku masih rindukan kau sedangkan kau kat sana merindui orang lain? Kenapa aku harus jadi begini? Kenapa aku yang kene lalui semua ni? Kenapa? Aku cuma wanita biasa. Kau tau hati aku sensitif. Tapi kenapa kau masih nak buat aku menangis? Kenapa sayang?

Kejujuran kau lebih bermakna daripada penipuan kau. Walaupun sakit tapi atleast aku tak hidup dalam penipuan kau. Aku penat sayang. Aku terlalu penat. Jujur pada aku walaupun susah untuk kau luahkan!


Older Post | Newer Post
The Owner


Heyloo!I'm Nur Irdina !Thanks for reading and visiting my blog!Do read , do visit , do follow k!
WeChat


Instagram

Follow @Nurirdina__
The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya
Own this blog : Nur Irdina

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!